LuAhan SeoRang MUJAhiDAH!! ^__________^



Wednesday, October 12, 2011

berubahkah aku??





berubahkah aku??
mengapa aku jadi...aku fikir begitu??
kenapa ya??
kenapa??????????

hmm..persoalankah ini??
bukan...
pemikirankah ini??
atau...
salah lagii..yg mungkin terletak pada diriku sendiri??
hmm..susah2.. =.=

kenapa ye aku berfikiran begini??
kerana..aku merasakan...diriku sudah terlalu bnyk berubah...

berubah daripada segi ape ye??hmm....
pemikiran...kelakuan..sikap terhadap orang sekeliling..
atau...tiada perubahan pon???
hmm.........

agaknye....pemiikiranku..
sikapku...
entah2...haih... ='=

entah apa yg ingin aku bicarakan di sini sebenarnye??
aku sudah merasa...sesuatu...
yg telah menyebabkan perubahanku ini..
harus ku melawannya..
kerana terlalu banyak...ia..
mengawal hidupku..fikiranku..sikapku...

HARUS!!!!!
perubahan ini HARUS BUATKU!!WAJIB!! :)
kenapa??
kerana..aku sudah tidak seperti dulu lagi..
terlalu bnyk yg mengubah diriku...
BANYAK!!!
Sehinggakan..aku sudah tidak mengenali diriku lagi..
DIRIKU KAH INI??
 bukan..bukan lagi..

CUKUPLAH DI SINI!!
aku sudah terlalu puas dengan perubahan ku ini..ia .......
terlalu3...bnyk mengubah diriku...
JANGANLAH..Aku dipengaruhinya lagi...
kawallah ia..seimbangkan..
kerna..
aku sudah tidak dapat menyelamatkan diriku lagi..
andai...aku terjerumus dalam pengaruh ini..cukuplah !!
Cukuplah kali ini...!!!

doakan aku..moga..perubahan ini...tidak menukar wajah diriku..
doakn..moga..aku sentiasa...masih berusaha..
untuk MENGEJAR CINTA ILLAHI KEMBALI...
yang sudah lama aku tinggalkan..akibat..perubahan itu..

DOAKAN AKU YA SAHABAT2 LILLAH :)
MUJAHIDAH SOLEHAH ^^
MASIH BERJUANG....DI SINI.. ^^

WASSALAM......... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...