LuAhan SeoRang MUJAhiDAH!! ^__________^



Sunday, October 23, 2011

pabila aku merasakan..kurangnya aku berbanding orang lain :'(

"syukran sudi membaca entri2 di blog ini ^^"

  pabila aku rasa....
aku tersangat kurangnya pengalaman..pengajaran yg  mungkin sukar utk aku dpt ketika di dunia luar..tatkala..aku hanya berdiam sahaja tanpa apa2 yg bermanfaat aku dapat daripada apa yg dibuat??
aku sedar...untungnya mereka..mengetahui sesuatu yg aku tak ketahui selama ini??
ia buatkan aku..merasa malu dgn diriku sendiri...

malunya aku..kerana..aku yg terlalu manja...dibiasakan kesenangan..hanya pada suatu ketika aku merasa susahnya hidup ini..baru aku tahu..tetapi....tidaklah sesukar mereaka yg sudah biasa dengan kesusahan yg mereka alami...betapa..mereka...hebat...sedangkan aku..masih di takuk lama..x thu apa yg sedang berlaku di luar sana..kerna..diamnya aku...tanpa merasa apa yg dirasai orang lain..

agaknya...bergunakah aku nih??bergunakah..dengan mendiamkan.berdiam sahaja..di sesuatu tempat..yg mengakibatkan....diriku tertipu...dengan penipuan oleh diri sendiri...betapa aku..seperti..akan dilupakan..kerna..DIAMnya aku....tanpa berbuat apa2.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...